Iedere (beginnend) ondernemer weet dat het belangrijk is om een goede website te hebben
Meestal wordt een deskundige websitebouwer ingeschakeld om er een passend en origineel geheel van te maken. Tegenwoordig kan bijna elke ondernemer zelf zijn website aanpassen. Dat is een goede ontwikkeling. Een succesvol bedrijf is in beweging, die veranderingen moeten zichtbaar zijn op de site.
Oké, de website is belangrijk, maar om je website als basis van je zakelijke communicatie te zien….
Ja, dat is iets om toch even bij stil te staan: Als mensen meer willen weten over je bedrijf gaan ze eerst Googelen. Hoe vaak geef je je visitekaartje? Daarop staat je website vermeld, net als onder je zakelijke mails. Tegenwoordig komen veel geïnteresseerden via Social Media. Hoe vaak plaats jij berichten met verwijzingen naar je website? Daarom is het zo belangrijk dat de tekst up to date, pakkend en helder is. Het moet direct Duidelijk zijn wat voor een bedrijf je hebt en wat je de bezoeker te bieden hebt, anders klikken de lezers snel weg. Blijf je concurrenten vóór en zorg ervoor dat je WebsiteTeksten Optimaal zijn.
Voor welke ondernemers?
Voor álle ondernemers, van zzp-er tot eigenaar van een groot bedrijf geldt dat de website de basis is van veel zakelijke communicatie. Je kan het zien als de as van een wiel: Om een goed geolied en goed passende as draait het wiel soepeler dan op een slecht afgewerkte as. Ondernemers die winst uit hun onderneming halen, weten dat. Het maakt het verschil tussen succesvol zijn, of niet.
Het goed passend maken luistert vrij nauw: Dit is een klus voor vakmensen.
Dubbele bodem
Op je website staat als het goed is meer dan gewoon een stukje tekst waarin je uitlegt wat je doet en kan. Een goede tekst leidt de aandacht van de lezer naar de belangrijkste punten. Dit kan opvallend door gebruik te maken van actieknoppen, maar dit kan ook onopvallend door gebruik van specifieke schrijftechnieken. Je plaatst een soort dubbele bodem in je tekst, waardoor je je lezer beïnvloedt. Hij zal zich sneller aangetrokken voelen tot een bepaalde mening of product.
Het werkt hetzelfde als sluikreclame op TV.
Als je naar een film of serie kijkt en ze trekken een zak chips open, krijg je opeens trek in een snack. Eigenlijk wordt je onderbewuste op een idee gebracht. Vele succesvolle ondernemers passen deze techniek toe in hun WebsiteTeksten, waardoor deze beter converteren. De bezoeker kan het aanbod niet weerstaan…..
Deze techniek is toe te passen in JOUW WebsiteTeksten. Maak je Website ONWEERSTAANBAAR.
.