Veel tekst op je Homepage plaatsen, of juist weinig?
Weinig of veel tekst: Het kent allebei z´n eigen voor- en nadelen. Naast dat de lengte van je HomepageTekst een kwestie van smaak is, moet het een bewuste keuze zijn. … Lees verder…
Weinig of veel tekst: Het kent allebei z´n eigen voor- en nadelen. Naast dat de lengte van je HomepageTekst een kwestie van smaak is, moet het een bewuste keuze zijn. … Lees verder…
Zorg ervoor dat bezoekers langer op je website blijven. Effectief communiceren op je website. Het doel van een site is doorgaans om bezoekers te informeren over je bedrijf/ dienst/ product. Om … Lees verder…
Afbeeldingen plaatsen op je website is doorgaans een goede toevoeging, mits deze aansluiten bij de tekst Zorg voor relevante afbeeldingen die te maken hebben met het thema van je website. Zoek de … Lees verder…
Plaats een Onzichtbare Verkoper in je Teksten: Win het vertrouwen van de lezer, waardoor hij je producten koopt of jouw diensten in wil huren Bij NLP (Neuro Linguïstisch Programmeren) draait … Lees verder…
Een blog is ideaal om meer mensen naar je site te krijgen. Mits: Je artikel gericht is op een bepaald zoekterm. Het onderwerp past bij je bedrijf. Het goed geschreven … Lees verder…
Vragen stellen, terwijl de bezoeker al heel veel vragen heeft. Is dat slim?? Volgens mij heb je zelf al heel veel vragen als je een site bezoekt. Je wilt uitvinden … Lees verder…
In de encyclopedie wordt Duidelijk als volgt uitgelegd: Goed te zien of te horen. Helder. Verstaanbaar. Gemakkelijk te begrijpen. In het oog lopend. Niet mis te verstaan en goed te herkennen. … Lees verder…
USP, oftewel Unique Selling Point, is datgene jou bijzonder maakt. Waarin blinkt jouw bedrijf uit? Wat doe je anders dan jouw concurrenten? Waaraan is jouw product/bedrijf te herkennen? Wat doe/ heb … Lees verder…